Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

Π.Μ.Σ. Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Η χρήση των τηλεοπτικών πλατφορμών στην Ευρώπη: Τάσεις και δυναμικές

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ: ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ

Η κατανάλωση βίντεο κατά παραγγελία μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών (SVOD) στην Ευρώπη παρουσιάζει έντονη συγκέντρωση. Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητήριο, τρεις κύριες πλατφόρμες —Netflix, Prime Video και Disney+— συγκεντρώνουν το 85% του συνολικού χρόνου παρακολούθησης. Παράλληλα, η κατανομή των ειδών…

Έναρξη 13ου Θερινού Σχολείου Περιβαλλοντικής Δημοσιογραφίας

ΕΝΑΡΞΗ 13ου ΘΕΡΙΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

Ξεκίνησαν οι εργασίες του 13ου Θερινού Σχολείου Περιβαλλοντικής Δημοσιογραφίας (13th Summer School in Environmental Journalism (στο Ινστιτούτο Επαρχιακού Τύπου στα Χανιά

Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Άρθρο του Καθηγητή Στέλιου Παπαθανασόπουλου στην εφημερίδα τα Νέα.

13ο Θερινό Σχολείο Περιβαλλοντικής Δημοσιογραφίας!🌳📰

13ο ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ!🌳📰

Πολύ σύντομα ξεκινάει το 13ο Θερινό Σχολείο Περιβαλλοντικής Δημοσιογραφίας!

Το Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του ΑΠΘ και το Εργαστήριο Δημοσιογραφίας του ΕΚΠΑ, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, σας προσκαλούν σε ένα μοναδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα στα Χανιά.

  • 10 ημέρες εντατικής εκπαίδευσης.
  • Δωρεάν συμμετοχή (χωρίς δίδακτρα).
  • Παροχή…
Ανεπαρκής Πολυφωνία, Πολιτική Πίεση, Χαμηλή Εμπιστοσύνη: Το Τοπίο των ΜΜΕ στην Ελλάδα του 2025

ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ, ΧΑΜΗΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ: ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2025

Ανεπαρκής πολυφωνία, πολιτική πίεση, χαμηλή εμπιστοσύνη είναι μερικά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το τοπίο των ΜΜΕ στην Ελλάδα το 2025, σύμφωνα με τα ευρήματα της τελευταίας ετήσιας έρευνας του Κέντρου για την Πλουραλιστική και Ελεύθερη Ενημέρωση (CMPF). Η αξιολόγηση του Παρατηρητηρίου του Πλουραλισμού των Μέσων Ενημέρωσης (Media…

Η δημοκρατία των δημοσκοπήσεων

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ

Άρθρο του Καθηγητή Στέλιου Παπαθανασόπουλου στην εφημερίδα τα Νέα.

ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΟ 2026: ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΟ 2026: ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

Ενόψει της επικείμενης αναθεώρησης της Οδηγίας για τις Υπηρεσίες Οπτικοακουστικών Μέσων το 2026, οι Υπουργοί Πολιτισμού των κρατών μελών της ΕΕ κατέληξαν σε μια προκαταρκτική θέση. Το μήνυμα είναι σαφές: οι υφιστάμενοι νόμοι της ΕΕ που διέπουν την τηλεόραση και τις υπηρεσίες κατά παραγγελία πρέπει να εκσυγχρονιστούν ώστε να αντικατοπτρίζουν…

Πώς μας επηρεάζει ο εταιρικός ακτιβισμός;

ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Ο ΕΤΑΙΡΙΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ;

Όταν οι εταιρείες παίρνουν θέση, οι καταναλωτές ακολουθούν: Πώς μας επηρεάζει ο εταιρικός ακτιβισμός; Η Κατερίνα Σταυριανέα εξηγεί.

Παρακαλούμε επισκεφθείτε το σύνδεσμο για να διαβάσετε το άρθρο. 

Re-training Greek journalists on new media practices: Expecting Re-employment, yet falling short

RE-TRAINING GREEK JOURNALISTS ON NEW MEDIA PRACTICES: EXPECTING RE-EMPLOYMENT, YET FALLING SHORT

Με χαρά ανακοινώνουμε τη νέα μας εργασία με τη Βέρα Ζερβακάκη και τον Αχιλλέα Καραδημητρίου με θέμα «Re-training Greek journalists on new media practices: Expecting Re-employment, yet falling short»

Παρακαλούμε επισκεφθείτε το σύνδεσμο.

Απειλή ή ευκαιρία

ΑΠΕΙΛΗ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ

Άρθρο του Καθηγητή Στέλιου Παπαθανασόπουλου στην εφημερίδα τα Νέα.