Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Από τη διαφήμιση έως τη δημοσιογραφία και από την εφημερίδα έως το εταιρικό δελτίο τύπου και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η επικοινωνία διαθέτει πολυάριθμες πρακτικές εκφάνσεις. Το μάθημα έχει στόχο να χαρτογραφήσει το νέο και ταχύτατα μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον της «ολοκληρωμένης» επικοινωνιακής δράσης (integrated communication) μέσα στο οποίο καλούνται να δραστηριοποιηθούν και να λάβουν αποφάσεις οι σύγχρονοι επαγγελματίες της επικοινωνίας.

Ειδικότερα, το μάθημα αποσκοπεί στην κατανόηση της διαχείρισης της επικοινωνίας, του branding, δηλαδή της επικοινωνιακής μεταμόρφωσης του προϊόντος σε μάρκα, του ρόλου, της αξίας και των κύριων εργαλείων της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων, αναδεικνύοντας τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο τις βασικές τους αρχές και τους κανόνες λειτουργίας τους.  Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην προσέγγιση της ολοκληρωμένης επικοινωνίας ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας, μιας εταιρείας, ενός οργανισμού, ενός προσώπου ή μιας ιδέας, προς το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Επιπλέον, παρουσιάζονται οι τύποι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αναλύονται οι χρήσεις και τα οφέλη των νέων μέσων καθώς και η αποτελεσματική αξιοποίησή  τους για την προώθηση εμπορικών σκοπών.